رویدادها آرشیو خبر ها
هواداران قطری من را شگفت زده کردند

هواداران قطری من را شگفت زده کردند

جیجی بوفون سنگربان ارزشمند تیم یوونتوس در آستانه ی دیدار تیمش مقابل ناپولی در اظهار نظری جالب اعلام کرد که تیم حریف در بین ۱۰ تیم برتر اروپا قرار دارد.

وی در مصاحبه ی مطبوعاتی گفت: از زمانی که به قطر آمده ایم همواره شاهد تعداد زیادی از هواداران یووه بوده ایم و من تصور نمی کردیم اینگونه مورد استقبال فن های خود قرار بگیریم. صحنه های فوق العاده ای را در میان هواداران نظاره گر بودم که برای شگفت انگیز بود.

من نمی دانستم که در قطر بخش هواداری وجود دارد و باید از آنها به خاطر این همه لطف و محبت تشکر ویژه ای داشته باشم. تصویر بسیار خوبی از کشور قطر در ذهن من به جا ماند.

به نظر من ناپولی در میان ۱۰ تیم برتر فوتبال اروپا قرار داده و در سال های اخیر با حضور در مسابقات اروپایی این مهم را به اثبات رسانده است. ما به دنبال به نمایش گذاشتن فوتبال خودمان هستیم اما باید به آنها به خاطر قدرتشان نیز احترام بگذاریم اما از همان ابتدا فوتبال تهاجمی خود را آغاز خواهیم کرد.

ما می خواهیم با پیروزی در این مسابقه و کسب جام؛ سال ۲۰۱۴ را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم و به خاطر همین موضوع با تمام قوا به مصاف ناپولی خواهیم رفت و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت.

گفتنی است بوفون در پایان صحبت های خود در مورد میزبانی قطر در جام جهانی نیز صحبت هایی را انجام داد و این قطر را کشوری مناسب برای برگزاری این مسابقات دانست.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: